torek, 3. oktober 2017

Živjo!
Kako ste kaj? Z vami spet Windy.

Danes sem se odločila da vam povem nekaj več o meni. 😉

1. Moja najljubša barva je modra. Včaseh je bila zelena, toda zdaj je modra.⏺️

2. Res imam rada samoroge. Obožujem vse kar je povezano z njimi.

3. Pišem zgodbo. ✍️Kmalu jo bom objavila na pilovi pisalnici. Upam da vam bo všeč😄.

4. Res OBOŽUJEM Harry-ja Potter-ja. Toda o tem kdaj drugič.

5. Če bi si mogla izbirat med eno od nad-naravnih moči bi izbrala letenje.🦅✈️🚁

6. Kot ste že opazili, rada uporabljam emoje. 😄😉😎🤳🏻🙌👼😺👽👻🙉😈🤡

7. Rada imam serijo Soy Luna. In moja najljubša pesem od tam je Vuelo: 

https://youtu.be/mf7UKH9LSbo tukaj je link da si boste lahko šli pogledat.

8. Stara sem 12 let. Oziroma hodim v sedmi razred.✌️7⃣

9. Rada tudi berem. Sedaj trenutno berem Matildo.👧📚📙📘📗📑 To knjigo sem že prebrala ampak jo moram še enkrat za Cankarjevo tekmovanje.

10. Moj najljubši predmet so geografija,🌎 zgodovina⏳ in naravoslovje.🌿

Ni komentarjev:

Objavite komentar