sobota, 7. oktober 2017

Ta šola

Živjo!
Kako ste? Zvami sem spet Windy!

Joj zdaj je že oktober in šola se je že vrepko začela. Zato imam sedaj za narediti kar dva opisa držav, le da enega v slovenščini in drugega v angleščini. Pri angleščini imam za opisat Novo zelandijo🗾🌏. Pri slovenščini pa Francijo. In nikakor se nisem mogla prepričat da začnem. Zato sem si rekla da bom ta vikend zavihala rokave in se lotila trdega dela. Najprej bom naredila plakat za angleščino. In ker je plakat stvar kjer moraš lepo pisati✍️✍️✍️. Je to zame malo težje.😀 Ker sem med tistimi ki nikakor ne morejo lepo pisati. Na srečo sem se pri slovenščini odločila za power point. Pri angleščini pa nam učiteljica tega ne dovoli. Čisto breveze.🤦 No kakor koli.

Tisto zgoraj⬆️⬆️⬆️ sem pisala zjutraj. Sedaj je ura18:38 in plakat še vedno ni narejen. Sem pa v avtu na poti k svoji babici. Tja grem ker imata starša obletnico mature,🎓 brata sta pri drugi babici jaz pa ne želim biti sama doma. Ne da bi me bilo strah, toda...  Jutri moram pa resss narediti plakat. Kmalu pa bom tudi gledala film Zlati kompas(potem bom prebrala knjigo ker bom najprej končala z Matildo nato imam pa še vele cirkus Arga in pa Martina Krpana. Če bi kdo rad obnovo za Martina Krpana vam jo lahko napišem ko ga bom prebrala. Samo zato morate napisati to v komentar. Eh kaj naj še povem? Jurtri bo blog vsekakor daljš. Sedaj bom gledala Dan najlepših sanj. P.S.: Sem že pri babici. No upam da bo vaš večer tako lep kot moj. 😉 Zdaj bom šla pisat zgodbo(medtem ko bom gledala).
Ostanite super! Adijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar