nedelja, 8. oktober 2017

Znan⭐ obraz👶 ima svoj👉 glas🗣️

Živjo!
Kako ste? Spet sem z vami Windy.

JUPIIII. KONČNO SEM NAREDILA PLAKAT🎉🎊🎉🎊🎆🎇🎇🎈🎉🎉🎉
Zdaj gledam Znan obraz ima svoj glas(ZOISG). Trenutno bo nastopil Marjan Novina. On je eden za katere mislim da bo prišel v finale. Med to drušbo je tudi Lea Sirk. No vrnimo se k Marjanu Novini. Oponašal bo ylvisa. Pel bo pesem What the fox say. 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊
No to pesem sem pred tremi leti skozi poslušala. Če je kdi slučajno ne pozna je tukaj link:

https://youtu.be/jofNR_WkoCE
In danes sem jo poslušala prav zato. In to ko se je ZOISG že začel. No pa je končal. Bil je zelo dobre. Tudi jaz bi imela tak lisičji kostum. Samo najbrš bi mi bil prevelik. Ker sem velika samo meter 45. No prej je bil Clemens. Oponašal je Ansambel Lojzeta Slaka.(se mi zdi) No bil je zeloooo smešen. Hahhaha. In tisti njegov nos. Res me je nasmejal. 😂😂😂😂😂 Prej pa je bila še Leja Sirk. Za njo pa ne vem koga je oponašala. Trenutno so reklame.

No odpela je Ljubica. Oponašala je Alyo. Res je bila odlična. Glede na njen prvi nastop me preseneča. No Srce za srce je meni osebno zelo dobra pesem.
👆💝👇💝 Tako sem jo poosebila v emojih. Pomeni pač ti meni daš srce in jaz ga dam tebi.
Potem pa je bil še Šiki ki je oponašal neko črnko. Waw zelo je bil dober. Ko pa se je objel z Ireno sta bila res smešna. . Hahha oba sta imela tisto čupo. Tusi jaz imam osličko zimenom Čupica. Dobila sem jo za rojstni dan. Kot kinder jajček. Kre sem v resnici dobila njeno mamo Rozi. Ona pa je bila gratis.😂😂😂
Zdaj je bila Anina. Oponašala je nekega ženskarja. Ampak je bila zeloooo dobra. No saj so vsi. Zdaj bo Luka Sešek. Jaz  mu pravim Luka Sešek Trol. No bil bo kar dva človeka res me zanima kako bo izpadlo. No konec raklam grem gledat.
Vsi so bili zelo dobri. Udaj pa moram it spat. LAHKO NOČ

Ni komentarjev:

Objavite komentar