četrtek, 5. oktober 2017

Narodni park Risnjak & Palčeva šiša

Živjo!
Kako ste? Jaz sem res zelo izčrpana. Danes sem namreč prehodilaveč kot 8 kilometrov.

S šolo smo šli v narodni park Risnjak, na izvir reke Kolpe. Prehodili smo 4 kilometre za naprej in 4 za nazaj. Sicer smo imeli sabo zaloge sladkari toda ker sem se danes zbudila ob dveh in šla nato nazaj spat sem bila zelooooo zaspana in niti sladkarije niso zalegle. Zdi se mi da sem bolana. Čudno se počutim. Lica mi žarijo kot žrjavica in malo se mi vrti. Jaz pa morem narediti še nalogo za matematiko😭😭😭. No saj jo imam rada toda zdaj se mi res čisto jič ne da. No z veseljem pa vam lahko opišem današnji dan. Vsaj tipkat se mi da😅.
Torej zjutraj ob 2 sem se ustala ker sem bila zeloooo žejna🙀. Pa tudi čudne sanje sem imela. Sanjala sem da sta sošolka in sošolec priredila zabavo sladkari🍭🍬 za noč čarovnic. Pravijo da sanje projecirajo tvoj dan. To drži kot pribito. Včeraj sem namreč gledala neke videe o kostumih za noč čarovnic. Tukaj so linki če vas zanima:
https://youtu.be/sikDIu-BxxE
https://youtu.be/Y_LoBbyhn74
https://youtu.be/x2Bceqjih4s
https://youtu.be/UwK-WDjdMxo
Tako to jih je le nekaj sami poguglajte za več😉.
Torej potem mi je budilka zvonila ob 6.30 ampak sem jo le ugasnila. Ob sedmih sem se pa vstala. Mami je meni in mojemu bratcu naredila sendviče nato pa sva šla v šolo. Imam jo BTW čez cesto. Ker je naša šola bol siromašna, smo se morali razdeliti v dve skupini. Ena je čakala avtobus(starejši) druga pa se vozila. Jaz sem bila v drugi skupini. Do devetih smo mogli čakat v šoli. Nekateri so igrali košarko(po zmagi Slovenske reprezentance je postala eden priljubljenejših športov) jaz pa sem se celo debelo mastno uro grela svoje kosti na radiatirju. Ko je avtovus končno prispel, smo se vkrcali. Jaz sem celo pot dremala. Tam smo se združili in spoznali vodiča Markota(vsaj moslim damu je tako ime) ki se je ves čas smehljal in govoričil o vilah, copernicah inpalčkih. V parku pa je bilo sicer lepo toda pot pa se je vlekla kot polž🐌🐌🐌.  Videli smo neke obraze v drevesih ki so jih naredili "umetniki" ter neka vrata ki naj bi jih naredili palčki, pa tudi dva velika polža(iz plastike). Naš vodič je vedno govoril da so v teh krajih bivale vile in palčki😐. Do nas se je obnašal kot da smo dojenčki. Govoril nam je pravljice in zgodbice. Mislim RESNO!?! No ko smo prišli do neke hiške z sivo streho smo se odpočili, nato pa naprej. Tam je bil tudi nek hrvat, ki nam je povedal da reka Kolpa izvira skozi dva izvira. Tam je kot nekakšno jezerce. Voda notri pa je tako hladna, tako modra in zelooooo okusna😋. Njami! Malo sem je probala in ugotovila da je zelooo slastna. Pot nazaj je minila hitreje. Zapletla sem se v klepet s svojo razredničarko in pot je mignila kot bi trenil. Mogli pa smo obiskati še  Palčevo šišo. Šiša pomeni hiša samo tako ji pravijo tam. Bilo je zelo lepo. Pohičtvo je bilo tako ohranjeno in res čisto. Ko smo šli v nek skedenj pa smo se igrali še neka kar zabavne igre. Ker sem bila(spet) druga skupina, sem mogla z ostalimi počakat pri bližnjem hotelu, kjer nam je učitelj častil pijačo. Če si mislite kaj sem pila naj vam povem da nič več kot samo navadno Cedevito. Kmalu je prišel avtobus in odpravili smo se domov.

Joj še zdaj sem čisto izmučena. No mene čaka naloga iz matematike zato nemorem napisat nič več kot adijo in lahko noč.
P.S.: Opravičujem se zaradi slovničnih napak. Toda kot sem omenila že najmanj stokrat sem čisto mrtva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar